-10%
ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ 6

ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ 6

10,00€

9,00€

-10%

17900980

Νεό προϊόν

Εκτός αποθέματος

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΟΙΝΟΥ»

Περιεχόμενα

Σημείωμα της συντακτικής επιτροπής

ΑΡΘΡΑ - Σκέψεις για την αξιολόγηση στα μουσεία (Paulette M. McManus) - Τα «Γενικά Αποτελέσματα της Μάθησης»: ένα εννοιακό πλαίσιο για την κατάδειξη της επίδρασης της μάθησης στα μουσεία (Jocelyn Dodd και Ceri Jones) - Σύγχρονες τάσεις στην έρευνα κοινού: προσεγγίσεις που προάγουν τη χειραφέτηση των επισκεπτών (Θεανώ Μουσούρη) - Άμεση και έμμεση εμπλοκή των επισκεπτών με εκθέματα βασισμένα στην υπολογιστική τεχνολογία: Η χρήση του βίντεο ως μέσου για την αξιολόγηση συστημάτων ΤΠΕ στα μουσεία (Dirk vom Lehn)

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ - Αξιολογώντας την αποτελεσματικότητα των νέων τεχνολογιών σε χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς: Μαθήματα από τρεις μελέτες περίπτωσης στην Ιταλία, στο Βέλγιο και στην Ελλάδα (Mαρία Οικονόμου και Laia Pujol Tost) - Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής χρήσης των διαδραστικών εκθεμάτων και της εικονικής πραγματικότητας για την παρουσίαση του παρελθόντος: η περίπτωση του «Ελληνικού Κόσμου» (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού) (Αντωνία Χουβαρδά) - Μουσείο και Τρίτη Ηλικία: ένα παράδειγμα αξιολόγησης προγράμματος για μια ειδική ηλικιακή ομάδα (Κατερίνα Κωστή) - Αξιολόγηση της έκθεσης «Άνθρωποι και Εργαλεία – Όψεις της εργασίας στην προβιομηχανική κοινωνία», Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης (Ισμήνη Γάτου) - Δράσεις αξιολόγησης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης: Δύο έρευνες κοινού (Πoλυξένη Αδάμ-Βελένη, Εσθήρ Σολομών, Πολυξένη Γεωργάκη) - Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού και Έρευνες Κοινού: Όταν οι επισκέπτες έχουν το λόγο (Αναστασία Τούρτα και Χρυσάνθη Ζαρκαλή) - Οι επισκέπτες είναι… στο μουσείο; Η επόμενη μέρα μιας έρευνας κοινού (Λίνα Μουσιώνη) - Προκαταρκτική έρευνα για τη διερεύνηση της σχέσης μαθητών – μουσείου στο πλαίσιο του έργου «Έκθεση Αρχαιολογικού Μουσείου Ηγουμενίτσας» (Θεοδώρα Λάζου και Ουρανία Πάλλη) - Αξιολόγηση της Πανελλαδικής Εκστρατείας του ΥΠ.ΠΟ. «Περιβάλλον και Πολιτισμός 2008 – Το Δέντρο της Ζωής σε Τέσσερις Εποχές» (Νίκη Νικονάνου, Αλεξάνδρα Μπούνια, Δέσποινα Ανδριοπούλου, Στέλλα Χρυσουλάκη, Τόνια Κουτσουράκη, Αλεξάνδρα Σέλελη) - Αξιολόγηση στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο (Δέσποινα Καλεσοπούλου) - Η ψηφιακή έκθεση της ιστορίας των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων: Αξιολόγηση και έρευνα επισκεπτών (Λαμπρινή Κολοβού και Γεωργία Χατζή-Σπηλιoπούλου). - Τα κείμενα των πινακίδων στο μουσείο. Μελέτη περίπτωσης στο Αρχαιολογικό Μουσείο του Βόλου (Βασιλική Βέμη και Δήμητρα Χρηστίδου)

ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ - Η εφαρμογή της μεθόδου του «Συμμετοχικού Σχεδιασμού» για το σχεδιασμό ψηφιακού εκπαιδευτικού προγράμματος με νεαρούς επισκέπτες στην Εθνική Πινακοθήκη–Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου (Ελίνα Καβαλιεράτου και Μαρία Ρούσσου)

ΣΥΝΕΔΡΙΑ - Διεθνές Συνέδριο «Material Worlds», 15-17 Δεκεμβρίου 2008, University of Leicester (Γιώτα Κασίμη).

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΕΣ / ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ - Το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Τα μνημεία και τα έργα των ανθρώπων. Οδηγός για παιδιά και νέους και Τα χρόνια πέρασαν… οι σελίδες γέμισαν. Ημερολόγιο 1910 - Τέσσερις εκπαιδευτικοί σάκοι στο Αρχαιολογικό Μουσείο Μεσσηνίας

ISBN 1790-0980
Σελίδες 96
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 21Χ29

Ίσως ενδιαφέρουν και τα παρακάτω...