Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 210 3627641
Κανένα προϊόν
Οι τιμές είναι μετά φόρων
10,00€
9,00€
-10%
17900980
Νεό προϊόν
Εκτός αποθέματος
Warning: Last items in stock!
Availability date:
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΟΙΝΟΥ»
0 Item αντικείμενα
Περιεχόμενα
Σημείωμα της συντακτικής επιτροπής
ΑΡΘΡΑ - Σκέψεις για την αξιολόγηση στα μουσεία (Paulette M. McManus) - Τα «Γενικά Αποτελέσματα της Μάθησης»: ένα εννοιακό πλαίσιο για την κατάδειξη της επίδρασης της μάθησης στα μουσεία (Jocelyn Dodd και Ceri Jones) - Σύγχρονες τάσεις στην έρευνα κοινού: προσεγγίσεις που προάγουν τη χειραφέτηση των επισκεπτών (Θεανώ Μουσούρη) - Άμεση και έμμεση εμπλοκή των επισκεπτών με εκθέματα βασισμένα στην υπολογιστική τεχνολογία: Η χρήση του βίντεο ως μέσου για την αξιολόγηση συστημάτων ΤΠΕ στα μουσεία (Dirk vom Lehn)
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ - Αξιολογώντας την αποτελεσματικότητα των νέων τεχνολογιών σε χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς: Μαθήματα από τρεις μελέτες περίπτωσης στην Ιταλία, στο Βέλγιο και στην Ελλάδα (Mαρία Οικονόμου και Laia Pujol Tost) - Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής χρήσης των διαδραστικών εκθεμάτων και της εικονικής πραγματικότητας για την παρουσίαση του παρελθόντος: η περίπτωση του «Ελληνικού Κόσμου» (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού) (Αντωνία Χουβαρδά) - Μουσείο και Τρίτη Ηλικία: ένα παράδειγμα αξιολόγησης προγράμματος για μια ειδική ηλικιακή ομάδα (Κατερίνα Κωστή) - Αξιολόγηση της έκθεσης «Άνθρωποι και Εργαλεία – Όψεις της εργασίας στην προβιομηχανική κοινωνία», Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης (Ισμήνη Γάτου) - Δράσεις αξιολόγησης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης: Δύο έρευνες κοινού (Πoλυξένη Αδάμ-Βελένη, Εσθήρ Σολομών, Πολυξένη Γεωργάκη) - Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού και Έρευνες Κοινού: Όταν οι επισκέπτες έχουν το λόγο (Αναστασία Τούρτα και Χρυσάνθη Ζαρκαλή) - Οι επισκέπτες είναι… στο μουσείο; Η επόμενη μέρα μιας έρευνας κοινού (Λίνα Μουσιώνη) - Προκαταρκτική έρευνα για τη διερεύνηση της σχέσης μαθητών – μουσείου στο πλαίσιο του έργου «Έκθεση Αρχαιολογικού Μουσείου Ηγουμενίτσας» (Θεοδώρα Λάζου και Ουρανία Πάλλη) - Αξιολόγηση της Πανελλαδικής Εκστρατείας του ΥΠ.ΠΟ. «Περιβάλλον και Πολιτισμός 2008 – Το Δέντρο της Ζωής σε Τέσσερις Εποχές» (Νίκη Νικονάνου, Αλεξάνδρα Μπούνια, Δέσποινα Ανδριοπούλου, Στέλλα Χρυσουλάκη, Τόνια Κουτσουράκη, Αλεξάνδρα Σέλελη) - Αξιολόγηση στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο (Δέσποινα Καλεσοπούλου) - Η ψηφιακή έκθεση της ιστορίας των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων: Αξιολόγηση και έρευνα επισκεπτών (Λαμπρινή Κολοβού και Γεωργία Χατζή-Σπηλιoπούλου). - Τα κείμενα των πινακίδων στο μουσείο. Μελέτη περίπτωσης στο Αρχαιολογικό Μουσείο του Βόλου (Βασιλική Βέμη και Δήμητρα Χρηστίδου)
ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ - Η εφαρμογή της μεθόδου του «Συμμετοχικού Σχεδιασμού» για το σχεδιασμό ψηφιακού εκπαιδευτικού προγράμματος με νεαρούς επισκέπτες στην Εθνική Πινακοθήκη–Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου (Ελίνα Καβαλιεράτου και Μαρία Ρούσσου)
ΣΥΝΕΔΡΙΑ - Διεθνές Συνέδριο «Material Worlds», 15-17 Δεκεμβρίου 2008, University of Leicester (Γιώτα Κασίμη).
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΕΣ / ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ - Το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Τα μνημεία και τα έργα των ανθρώπων. Οδηγός για παιδιά και νέους και Τα χρόνια πέρασαν… οι σελίδες γέμισαν. Ημερολόγιο 1910 - Τέσσερις εκπαιδευτικοί σάκοι στο Αρχαιολογικό Μουσείο Μεσσηνίας
ISBN | 1790-0980 |
Σελίδες | 96 |
Εξώφυλλο | Μαλακό |
Διαστάσεις | 21Χ29 |
Μοντέλα αστικής συλλογικότητας και οι επιπτώσεις τους στη μουσειακή διοίκηση και ηγεσία (Gail Dexter Lord)
Mουσεία… και άλλα επικίνδυνα πράγματα. Tι έχει αλλάξει στα μουσεία από την εποχή του Kρυστάλινου Παλατιού; (Donald Preziosi)
ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Προσεγγίζοντας το «Άλλο» μέσα στο μουσείο. Μουσεία τέχνης, διαπολιτισμικότητα και εκμάθηση ξένων γλωσσών (Νίκη Νικονάνου)
Είναι τα μουσεία βέβηλα; Ανθρώπινα κατάλοιπα σε ανθρώπινα χέρια (Ντέλια Τζωρτζάκη)
Αφιέρωμα στο μεταναστευτικό:μουσεία, επιμελητές, ψηφιακές βιβλιοθήκες συζητούν και πράττουν με αφετηρία ένα από τα σημαντικότερα θέματα της εποχής μας.